Subject: Direktiivide ülevõtmist toetavad KOMi tegevused
From: "Margo Roasto" <[email-masked]>
To: EL kohtu töögrupp <[email-masked]>
Cc: JUR 2. büroo <[email-masked]>, "Mariliis Toomiste" <[email-masked]>
Date: Thu, 29 May 2025 12:28:20 +0300

Tere

17. juunil Euroopa Komisjoni korraldataval EL õigusvõrgustiku kohtumisel
käsitletakse muu hulgas EL direktiivide ülevõtmise ja liidu õiguse
rakendamisega seotud probleeme. Seetõttu, palun andke järgmise nädala
jooksul teada, kui te sooviksite esile tuua probleeme, mis on tekkinud
seoses komisjoni toetavate tegevustega direktiivide ülevõtmisel (näiteks
explanatory document template, guidance notice and recommendations,
transposition roadmap, transposition workshops jne).

Tervitades

Margo Roasto
Välisministeerium
EL õiguse büroo
Juriidiline osakond
+372 637 7435 | +372 55 673 717
vm.ee/en | Islandi väljak 1, Tallinn